Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vlastně jako doma

jak se cítím po dvou týdnech na blogu

Psaní blogu mi otevřelo cestu k názorům tolika lidí... Znám lidí hodně, mám ráda lidí hodně a protože je mám ráda, nechci se s nimi hádat. Ať už jsou jejich názory jakékoliv, jsou jejich, vznikly nějakým vývojem, zkušenostmi, výchovou, temperamentovými vlastnostmi...já měla jiný vývoj, jiné zkušenosti, vyrůstala jinde... logicky je můj názor jiný.

Bylo by hezké vidět, že nějaký můj pronesený pohled na věc či "teorie" jsou zaznamenány v mysli někoho, že s nimi počítá jako s možnou alternativou. I se to stává.

Často ovšem narážím se svými názory na skálu, na skálu jakou je třeba můj táta. Téměř vždy k mému nápadu či názoru řekne : " Víš ono je to trošku jinak..." nebo " No, to se myslím pleteš... " a vyrukuje s názorem jiným. Místy je to trochu unavující, že můj mozek není schopen vyloudit tedy něco co by nebylo zcela chybné, zmatečné a špatně uchopené. Ale beru to jako takový výcvik a taky v jeho názorech vlastně najdu hodně inspirace. Každý svůj nápad si tak alespoň proberu z více poloh. Taky vím, že je starší než já a že nutně nemusím být já ten, kdo má pravdu. Navíc jsem mu čím dál tím víc podobná... nehádám se s ním :-)

A takových lidí je hodně, uchopím jejich názor, někdy oponuju, vedu v patrnosti a jednou za čas si v hlavě utřídím ta políčka...

Podle mne:

chybný                         správný
jsem proti                     jsem pro
.
.
.
a pole s názvem názor vlastní

Proto jsem taky začala psát blog. Neříkám, že vše co píšu je zároveň i vryto do kamene, někdy to není ani gramaticky správně ( při veškeré mé práci a dvou dětech jsem ráda že vůbec klepu písmenka) a nemusí to ani ukazovat správný směr pro společnost. Jen chci vědět co lidi na to. A mám to napsané i v dalším z políčků mého života :-) ... v políčku o autorovi.
Je to prostě jen námět. Zrovna tedy ten můj, ale těch cest je víc. Uchopte a pak utřiďte.

Jen si tady připadám trochu cizí. Když tak čtu blogy a koukám na karmy stále více mě napadá, že to slovo opravdu označuje ohřívač na  vodu. Vždy, když se mi článek líbí, má takovou spíš jen karmičku. Když se mi nelíbí ( specielně politika či vyjmenovávání počtu jaderných hlavic, které má ta či ona země) nebo mi příjde, že mi nic nepřinesl a nečeká jej budoucnost v mých mozkových políčkách, má karmu jak blázen.

Ne, vlastně si tady nepřipadám cizí. Je to stejné jako tady u nás. Že stejně jako vy nadávám na systém? Na vládu? Myslím, že i tady se ale neshodneme. Já jsem totiž ta, no jak se to tak hnusně řekne... jo humanistka.... Stýská se mi po kámošce romce, ráda vidím kamaráda homosexuála, miluju židovské hřbitovy a vietnamky mi přijdou sexy, atd. atd... A jestli naše vláda něco není, tak rozhodně není humanistická a není tu pro občana, ale pro ekonomiku, jenže zrovna todle nějak nikomu nevadí. Snad jsem doufala, že vadit bude, že zjistím, že se škarohlídi pletou, že lidem záleží hlavně na lidech.

Je to jako tady u nás. Hukot názorů, starostí, milých chvilek, malicherností, zbytečných zlostí, drobných zamyšlení, neporozumění a matiky... a někde v dálce Markétka, Jitka, Andrej, Zuzka, Kuba, Jana, Milan, Hanka, Veronika, Michal...

Nejsou tady semnou a neviděla jsem některé roky, ale vím, že mi rozumějí. Podobně se můžu zorientovat i tady. Pohledy na věc v diskuzi ( ikdyž mohlo by jich být více) a těch pár datlíků v dálce, co mi klepli na karmu ( či na karmu u článků, které se mi líbí)

... zdravím...

Což je vlastně hezký... jako doma.

Autor: Zuzana Zaharowska | úterý 22.7.2008 7:21 | karma článku: 10,67 | přečteno: 825x
  • Další články autora

Zuzana Zaharowska

Koncept kontinua a česká máma

Mnoho z vás jistě četlo knihu Jean Liedloff „Koncept Kontinua“, nebo se nějak zprostředkovaně setkalo (kniha je již ze 70. let) s postoji v něm obsaženými podobně jako já. Jak vidím některé postoje z Konceptu a naše české podmínky a zvyklosti? V krátkosti např.

23.4.2012 v 10:14 | Karma: 7,46 | Přečteno: 943x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zaharowska

Vědí v nemocnici co dělají?

Nebo už medicinalizace zaslepila oči a zdravý rozum odešel? Možná je to záležitost jen jedné nemocnice, jednoho oddělení, ale přečtěte si, co jsem zažila já.

6.4.2012 v 10:23 | Karma: 20,47 | Přečteno: 1553x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zaharowska

A jaký jste měli víkend vy :-)

Je pondělí a máme možnost rekapitulovat uplynulý víkend, porovnat si, jak jsme jej prožili ... + video

7.11.2011 v 13:05 | Karma: 7,18 | Přečteno: 563x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zaharowska

Štěstí v pěsti 4 - Solprd

Za chladných, sychravých dní a zimních nocí, nic nepotěší více než mít malá soukromá kamínka, zdroj tepla, energie a vlídna podpeřinou. A když chlap není doma, ohřeje se tedy solsáček :-)

7.11.2011 v 10:13 | Karma: 10,19 | Přečteno: 638x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Zaharowska

Štěstí v pěsti 3 - světelná kouzla

Vyzkoušejte co dokáží s náladou světla ... žádný článek o fototerapii, jen typ na prima náladu za 10 korun :-D

15.9.2011 v 12:00 | Karma: 5,45 | Přečteno: 479x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1287x
lektor efektivní výchovy, student UTB Zlín s mezerami v pravopisu, maminka, 172cm, 50kg :-)www.zaharowska.cz

Seznam rubrik