Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marvinka

9. 2. 2010 12:59
No

Zajímal by mě přínos této techniky. Žádný mě nenapadá. Nejmladší dítě bylo tří týdenní, to je příšernost. Rv Jak tohle může matka dopustit. A ještě k tomu kurz trvá 3 hodiny a během toho to dítě prostě takto létá, přitom ho drží v tomto nezkušená matka. Kdyby jí dítě spadlo, to by bylo haló!Rv

0 0
možnosti

automaticý generátor odpovědí

9. 2. 2010 13:11
Re: No

Ježiš! tak o těch třech hodinách jsem vůbec nevěděla ... a to celou dobu cvičí? To přece není možné, to kapacitně nevydrží ani 3leté dítě.

0 0
možnosti

automaticý generátor odpovědí

9. 2. 2010 12:47
bio, nebio,

To máte těžké kastovat biomatky, nebiomatky. Některá typická nebiomatka o mě řekně, že jsem divná "ta bio". Pak se setkám s kamarádkou ze statku a oproti ni jsem "nebio". Spousta věcí, které jsou dobré byly z počátku zavrhovány. Ono to chce vždycky tu věc dost dobře poznat. Plavání s dětmi z ní trochu nelogicky, ale třeba u některý domorodých kmenů je denní očistě dítěte a masáže zcela běžná, udržují svá těla i těla dětí z úcty. Vodou jsme tvořeni ze 70procent, takže o přirozenosti kontaktu s vodou by šlo diskutovat. Taky plavání dětí nebo vzdušná koupel ( jemné hraní s nahým dítětem ) slouží, ke stimulaci nervových zakončení na povrchu dětského tělíčka a tím psychomotorickému rozvoji atd. Plavání nedělám, ale s dětmi jsem chodila, takže vím že podobné kurzy jsou plné kontaktu matka dítě, správného držení dítěte, snahy o pochopení fungování lisdkého těla atd. Takže je těžké něco shrnovat jednou větou. Ale tady se neptám po smyslu kurzu, ale spíš vidím evidentní škodlivost kurzu.

0 0
možnosti

pesimistka7

9. 2. 2010 16:06
Re: bio, nebio,

Možná to nebylo na mne, ale reaguji: použila jsem termín "biomatka" a měla jsem doplnit "extrémní". Já neodsuzuji všechno, co je nazýváno alternativním, ale nesnáším když to jde do extrémů (pouze syrová strava, základní očkování zničí zdraví mému dítěti, apod).  Plavání považuji za zábavu (nevíc ne z nejlevnějších) - ne nezbytnost, jak to kterému dítěti svědčí nevím, slyšela jsem zkušenosti různé.  

0 0
možnosti

automaticý generátor odpovědí

9. 2. 2010 12:31
šššt

Pšššt! Hlavně nenápadně!

0 0
možnosti

automaticý generátor odpovědí

9. 2. 2010 12:33
Re: šššt

omlouvám se to patřilo gagarynovi :-)

0 0
možnosti

Lafinta

9. 2. 2010 9:26
východ

Ono jestli je to nějaká objevná metoda z Ruska, nebo odkudsi z východu, tak to se ani nedivím, že to takto vypadá. Ono v těchto zeměpisných šířkách nejsou lidi tak cimprlich a je jich prostě "mnógo". Takže je to vlastně asi taková selekce silnějších a slabších jedinců.  

Já jsem prožila mládí pod křídly našeho velkého bratra z východu, takže jsem dost ostražitá, když je cokoliv spojováno se zeměmi východní Evropy. Chápu, že mladší maminky už takovou podvědomou "brzdu" nemají.

0 0
možnosti

BoboHml

9. 2. 2010 7:24
Koukal jsem na zprávy a už se tím

zabývá policie.

0 0
možnosti

pesimistka7

9. 2. 2010 9:39
Re: Koukal jsem na zprávy a už se tím

Tipuji, že to půjde do ztracena a nakonec bude ta paní u "biorodičů" za mučednici. Je pravda, že mnoho nových věcí bylo je a bude přijímáno negativně a nemusí jít vždy o věci špané. Každopádně když jsem slýchala od "alternativních lidí" o návratu k přírodě, tak například v souvislosti s plaváním si říkám, kdy se proboha miminka (" než jsme z té přírody odešli") tak často namáčela?

0 0
možnosti

gagaryn

9. 2. 2010 7:16
***

Pokud se dítě jmenuje Čestmír, nemělo by mu to škodit.

0 0
možnosti

automaticý generátor odpovědí

9. 2. 2010 8:11
Re: ***

A nebo gagaryn :-)

0 0
možnosti

joserpor

8. 2. 2010 23:52
Děti to vydrží

Pocházím z dost početné rodiny a jako pubertální hoši jsme s bráchou civičili s mladšími sourozenci ještě víc než na tom videu. Třeba jsme si je házeli na vzdálenost 2 až 3 m a chytali za podpaždí. Dětem se to líbilo a po každém letu vybuchovaly salvou smíchu. Nikomu se nikdy nic nestalo, všichni jsme normální se sklonem k pohybu a sportování

0 0
možnosti

automaticý generátor odpovědí

9. 2. 2010 1:15
Re: Děti to vydrží

Jak ty děti byly staré? Protože ono se dítě taky směje až od určitého věku :-) Tady jde o 3 týdení miminka... takové hody by jim mohly při váze hlavy zlomit vaz. To mi netvrďte, že vám mamka dala dítě v šestinedělí ku házení :-) A tyhle děti si navíc evidentně nebroukaly jak dělají spokojení novorozenci :-) .

0 0
možnosti

arnie_rimmer

8. 2. 2010 23:38
pokud se madam "lektorka"

nenechá zatočit na řetízáku hlavou dolů a aby dokázala jak je to super, nechal bych ji zavřít do blázince

0 0
možnosti

asphaltpresse

8. 2. 2010 22:25
Zlatá Praha

teď už jen zbývá ukázat těm dětem Zlatou Prahu, že, paní lektorko... ;-(

0 0
možnosti

dasa0302

8. 2. 2010 22:25
Když ve mě opadl první děs a zhnusení....

...tak mě napadlo, že ty děti přeci z toho musejí dost fest zvracet.

Nebo se to smí jen s hladovými?

Navíc několikatýdenní dítě má dost špatnou termoregulaci a málo podkožního tuku, musí mu přeci být při tom letu ohromná zima. Tedy jromě toho, že se za prvné asi ohromně bojí

Zřejmě je to míněno jako trénik pro kosmické lety ve stavu beztíže, až pro nás přifrčí Aštar Šeran?

Podle mě všechny ty ženské patří do cvokárny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1287x
lektor efektivní výchovy, student UTB Zlín s mezerami v pravopisu, maminka, 172cm, 50kg :-)www.zaharowska.cz

Seznam rubrik