Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Jannynov

8. 2. 2010 21:51
nemám odvahu na to koukat

jsem doktor a nemám odvahu na to koukat, ty matky nejsou normální......to proboha nemají v těle cit pro to, co dítě snese a co jej neohrozí ?? Že se nechají nějakou fanatičkou AŽ TAKHLE zblbnout, nekutečné. Příšerné. ;-(Rv!!

0 0
možnosti
JV

Upýr

8. 2. 2010 19:59
Tyvole...

8-o8-o8-o

Nevěřím, že někdo toto dělá se svým dítětem.

Mám nějaký znalosti fyziky (gympl a technická výška) a zdravovědy (Zdravotník zotavovacích akcí) a dovedu si představit, jaký zátěže jsou tam na klouby. Třeba když se při lezení zhoupnu na jedné ruce, tak to v rameni cítím. Tam podobný síly působí na malý ramínka... Fuj.

Nevím, co ty lidi vede k tomuto zacházení, ale já až budu mít dítě (a ani se sestřenicí, co se mi má za pár týdnů narodit) v žádným případě toto nedopustím.

0 0
možnosti
D

dasa0302

8. 2. 2010 22:06
Re: Tyvole...

Je to na netu - nedělní pořad 168 hodin.

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/210411058250207-168-hodin

Síla!

0 0
možnosti
AGO

automaticý generátor odpovědí

8. 2. 2010 19:49
Sladká nevědomost

Já to řeknu takto - já se bojím si tu reportáž pustit, protože už včera mi naskakovalo v hlavě počítadlo toho, co vše se v tu chvíli musí dít s tím drobečkem. OOOh Kéž bych o miminkách nevěděla tolik a mohla zůstat chladnou.

0 0
možnosti
G

Gmur

8. 2. 2010 18:46
kde se to da shlednut

prosim? Dekuji.

0 0
možnosti
JK

lola-cz

8. 2. 2010 19:07
Re: kde se to da shlednut

níže v diskusi je odkaz

0 0
možnosti
JK

lola-cz

8. 2. 2010 17:31
Ve chvíli,

kdy ta cca stokilová paní smýkala cca pětikilovým cca dvouměsíčním hrůzou vřískajícím miminkem a vykřikovala u toho něco jako "ale no taaak, my naděláááme", jsem to musela zastavit. A teď mám sice nesplnitelné, ale velké přání - aby se našel obr, který by tuhle lítáním posedlou bezcitnou tupou nánu nechal proletět stejně, jako ona to mimátko ;-€ Rv ;-€

0 0
možnosti
JK

lola-cz

8. 2. 2010 18:07
Ono

by to vlastně šlo.. stačil by zkušený jeřábník.. R^

0 0
možnosti
MH

Ffidorkaa

8. 2. 2010 16:44
Hruza...

Ja jsem teda popravde ani celou reportaz neshlidla,protoze jsem na to proste nemela nervy,kdyz tam,troufam si rict,vsechny!!! ty deti brecely a nikoho to vubec nezajimalo!Pani lektorku bych vytahala za usi do pruvanu a pak bych si s ni jeste zatocila kolem hlavy,aby ji to nebylo lito!Maminkam bych taky dala par facek za to,ze prihlizej-a co hure,take praktikujou tyhle zhyralosti!!!Ne,tohle proste nerozdejchavam!Doufam,jak uz se tady psalo,dojde k nejaky postihu tohodle celyho pitomyho kurzu a zaroven doufam ze to neohrozi jine,seriozni kurzy.S pranim hekeho dne vsem,Monika

p.s.vyborny clanek!

0 0
možnosti
AGO

automaticý generátor odpovědí

8. 2. 2010 16:24
Špatná pověst

Nejhorší na tom je, že existuje řada kurzů, které vám opravdu pomůžou a nemyslím tak, že vám nadiktujou co s dítětem dělat, ale prostě se dozvíte o jeho tělíčku, psychomotorickém vývoji a poznáte to už na něm sama. A takové diletantsvtí jistě mnoho maminek, které by tak díky jiným kurzům mohly svým dětem prospět, pak z obav od kurzů upustí, :-(

0 0
možnosti
BH

BoboHml

8. 2. 2010 16:05
.....

;-€R^R^R^

0 0
možnosti
AH

nyny.

8. 2. 2010 15:36
inu

je to natočené, takže důkazy jak víno, nechápu, jak je možné, že už ty ženské nepozatýkaly a neobvinili z minimálně zanedbání péče, ohrožují vlastní děti na životě a soudě dle reakce dětí je ještě navíc týrají. Jak je možné, že když mohli zašít rodinu na základě baby kamery (ty zneužívaní chlapci z kuřimi), neudělají to samé na základě takového záznamu. Já jsem se vážně rozčílila, vidím to jako přímé ohrožování na zdraví a životě.

0 0
možnosti
DH

Denule

8. 2. 2010 15:48
Re: inu

Taky jsem si vzpoměla na Kuřim, kde matka zblblá svoji sestrou dělala s dětmi podobně "zdravé" pokusy. Doufám že ČT podá trestní oznámení a podaří se to dotáhnout do konce, neboť minimálně ta lektorka věděla moc dobře, co je nutí provádět. Boha jeho, ještě teď mi z toho jde mráz po zádech, ty mámy proplesknout ať se proberou a tu co jim to vědomě vnucuje dát k soudu, ať má zápis v rejstříku a už nikdy nemůže k práci s dětmi (sem patří blijící smajlík)!

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1287x
lektor efektivní výchovy, student UTB Zlín s mezerami v pravopisu, maminka, 172cm, 50kg :-)www.zaharowska.cz

Seznam rubrik