Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VT

Kavka

8. 2. 2010 15:24
Mně to nepřipadá ani jako legrace

když jsem včera reportáž viděla, byla jsem zděšená - hlavně nechápu, proč tam ty matky chodí točit dětmi jako kusem hadru......lektorka nepotřebuje mít žádné vzdělání (zdravotnickéú, jen nějaký rychlokurz. Spolu s příspěvkem pode mnou se děsím těch bio matek, které nenechají svoje děti očkovat a od malinka jim cpou makrobiotickou sravu apod.;-(;-(

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

8. 2. 2010 19:27
Re: Mně to nepřipadá ani jako legrace

Přesně tak. (mimochodem výborný překlep, na konci...:-))

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

8. 2. 2010 14:26
Již jsem viděla a dále se informovala

Je to  pro lidi: "bio, eko, alternativa" - centrum Plaváček nabízí i např. dálkovou meditaci za Amazonii, "osvětu" stran škodlivosti očkování dětí čímkoliv, apod. Tento styl "se vším všudy" zacházející do extrémů, není mým šálkem čaje, jemně řečeno, a to zejména díky tomu, že jsem měla možnost pár "stoupenců" (vyjadřováním spíš fanatiků) poznat - možná jsem měla smůlu jen na ty divné... Tedy, ne všechno tzv. "alternativní" je špatné, ale mně vyhovuje kombinace ze selským rozumem a informacemi z více zdojů.

0 0
možnosti
JN

Jannynov

8. 2. 2010 21:45
Re: Již jsem viděla a dále se informovala

hrozné, příšerné.......jak to "lítání", tak i "alterfanatismus", jaký popisujete.....;-(RvRv

0 0
možnosti
LO

lobo 2

8. 2. 2010 13:11
Pošahaný matky

Tento kurz a další podobné akce dítě+matka(kurzy plavání,znakování a myslím,že asi 90%dětských center) dnes  funguje tak,že pokud by dítě mohlo říct vlastní názor tak matku pošle do prd... poněvadž když pozoruju ty zapálené šišlající a skupinově si prskající po bradě rádoby moderní matky je to až k smíchu.Možná se vrátit k tomu,že dítě chci mít proto,že chci a ne proto abych měl co k ukazování.[>-]

0 0
možnosti
IH

misaviki

8. 2. 2010 13:11
Nebojí se syndromu třeseného dítěte?

A co snydrom třeseného dítěte, toho se ty kravky nebojí? Všude je o tom dostatek informací, že dokud není dítko pořádně vyvinuté, třepe se mu v hlavě mozeček jako žloutek ve vajíčku. Následky můžou být nedozírné.  Můj švagr neustále třepal a vyhazoval do výšky jejich miminko, které se narodilo předčasně a mělo cca 2 kg. Tvrdil, že dětem se to líbí (ano, ale o nějaký ten rok starším). Dítě začalo být divné a v podstatě do jednoho roku jen řvalo, mělo svalové křeče - napínalo se jako luk, potíže se spaním, hlavičku na jednu stranu. Navštěvovali dětské psychology, lékaře, nikdo nepřišel na to, co mu vlastně je. Ve svých 4 letech je trošku zvláštní (ale postižený není). Nejen já se domnívám, že mu to způsobil tímto zacházením, nikdo zatím nepřišel na to, co že tomu malému je.

0 0
možnosti
N

naivka111

8. 2. 2010 12:34
Víte, co mě děsí?

Právě jsem se na to dívala a všimla jsem si, že na zemi nemají žádné matrace, ani koberce! Kdyby jim dítě vyklouzlo, je určitě po něm. Taky jsem s dětmi dělala všelijaké hlouposti, ale vždycky nad postelí, protože ruka může snadno uklouznout. Mimochodem, ani tělo dospělého není stavěno na to, aby bylo zavěšeno za jednu nohu. Což teprve tělo dítěte, které často ještě nemá dovyvinuté kloubní hlavice!!!

0 0
možnosti
BR

Stobka

8. 2. 2010 17:12
žádné žíněnky

Právě toho jsem si všimla hned taky a nedivím se, že se toho ty matky nejdřív bály, jak říkala ta instruktorka. Vždyť nahé dětské tělíčko vám tak snadno může vyklouznout z ruk.

0 0
možnosti
DH

čarovná rybí kostička

8. 2. 2010 12:23
Podívala jsem se na to

a nevěřím svým očím - a uším;-€ Vždyť ta nebožátka v jednou kuse pláčou a některá dost zoufale. Nějaké to blbnutí, výhazování s výskáním chtějí větší děti. Malé dítě potřebují pevnou oporu a náruč. A normální máma malého dítěte přeci dělá všechno pro to, aby dosáhla stavu jeho pohody a spokojenosti;-€ Co je to za úchylné ženštiny?

0 0
možnosti
QNT

qui n tana

8. 2. 2010 12:14
diskuze o nicem

to, co se provadi na kurzu, neni nic jineho nez navrat zpatky k tomu, na co je dite zvykle a co ocekava v ramci sveho vyvoje kontinua. tohle placani maminek a pediatru, kteri jsou hodne posahani tou spravnou pediatrickou vychovou je smesne. jestli nekdo nevi, o cem mluvim, tak doporucuji knihu Koncept kontinua - vetsine tady diskutujicich bych ji doporucil jako povinnou cetbu a pak by si uvedomili, jak "sparvne" vychovavaji svoje deti.  

0 0
možnosti
V

Viviana

8. 2. 2010 12:26
Re: diskuze o nicem

Hmmm... já jsem neobjevila nic, co by se mohlo vykládat jako že je třeba mávat sotva narozeným děckem nad hlavou v rámci zachování kontinua. (Mimochodem, co je to "vývoj kontinua"? - to slovní spojení mi připadá obtížně pochopitelné, možná jsem na to příliš zabědněná). Cituji: "Miminko očekává silnou, aktivní centrální osobu, na jejíž periferii je

jeho místo. Rodič, který je emocionálně nejistý, poddajný, který hledá

souhlas a uznání, toto očekávání nenaplňuje. Miminko bude své potřeby

dávat najevo stále silněji, ale to neznamená, že potřebuje ještě víc

pozornosti. Potřebuje správný druh zážitků." Takže správný druh zážitků = osoba, kterou potřebuji a na kterou se nejvíc upínám, které věřím, mě popadne za ruce a bude se mnou máchat v prostoru. Chápu to správně? :-)

0 0
možnosti
IR

IBM R.I.P.

8. 2. 2010 11:59
Nehysterčete!

Něco podobného jsem dělal se svým synem, když mu bylo asi třičtvrtě roku. Měli jsme z toho oba úžasnou zábavu. Kluk výskal radostí a neustále se dožadoval dalších letů. Dnes je mu 25, vysokoškolák, sportovec, naprosto zdravý.

0 0
možnosti
V

Viviana

8. 2. 2010 12:03
Re: Nehysterčete!

Třičtvrtě roku... ne několik týdnů. :) A docela se dá poznat, jestli děcko vejská proto, že se mu to líbí, nebo že má strach a nelíbí se mu to. Jako ty mimča v reportáži.

0 0
možnosti
MS

palcerik

8. 2. 2010 11:50
Nechápu

hloupost těch ženských. Asi jim chybí to, čemu se říká mozek. Dělalo se mi špatně, když jsem to viděla. Při prvních záběrech jsem myslela, že někdo natáčel týrání dítěte.;-€

0 0
možnosti
MV

marka40

8. 2. 2010 11:34
Zahlédla

jsem kousek v nějakých zprávách, a myslela jsem si, že je to reportáž o špatném zacházení s dětmi. Nemohu uvěřit, že něco takévého může dělat matka se svým miminkem. Sama si ho mrzačit8-oRv8-o;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1287x
lektor efektivní výchovy, student UTB Zlín s mezerami v pravopisu, maminka, 172cm, 50kg :-)www.zaharowska.cz

Seznam rubrik