Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Viviana

8. 2. 2010 11:23
dotaz

jak se ten pořad jmenoval? Že bych se podívala.:-)

0 0
možnosti
V

Viviana

8. 2. 2010 11:53
0 0
možnosti

pepan z depa

8. 2. 2010 11:17
podiv

Videl jsem hodne zvlastnosti ale tohle hranici s debilitou.Vyrostl jsem v Laznich a od mladi jsem videl postizene deti i dospele,a clovek si ma povazovat zdravi,toto je ciste hazardovani se zdravim,at si to dospeli zkusi na sobe,takhle necvici ani vojensti piloti.Rv

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

8. 2. 2010 11:04
Asi jsou blbé nebo alternativní.

V dnešní době přeci každý dětský lékař podrobně instruuje, jak dítě držet, v čem mu při pohybu pomáhat, v čem ne.... Takže normálně myslícímu člověku to dojít musí.

0 0
možnosti
F

Fumu

8. 2. 2010 10:56
Genderismus

v praxi;-D

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

8. 2. 2010 10:33
Jaké cvičení a kurzy s dětmi jste absolvovali?

Tomu mému teď bude jeden rok, tak pro inspiraci. Díky. :)

0 0
možnosti
AGO

automaticý generátor odpovědí

8. 2. 2010 16:20
Re: Jaké cvičení a kurzy s dětmi jste absolvovali?

Já kurzy pro maminky s dětmi sama vedu a koordinuju. Jestli chcete písněte mi na zuzana@pakr. cz nebo se koukněte na můj web http://www.zaharowska.cz :-) nechci si tady z toho dělat reklamní letáček. Ale je jich fakt hodně, maminky si musí vybrat předně podle lektora, kurzy nejsou stejné!!!

0 0
možnosti
JK

pesimistka7

8. 2. 2010 10:27
Naštěstí jsem to neviděla, ale...

...našla jsem si o tom článek. Nemohu s Vámi než souhlasit. Tohle je na trestní stíhání. Miminka, která mají bohužel až takto "in" (čti bl*bé) matky, by měla být okamžitě pečlivě vyšetřena a ty ženské, by měly podstoupit co nejdrsnější přednášku pediatra a neurologa o tom, co svým dětem mohly způsobit. (Hlavně ať jsou všechna ta miminka bez následků!)

0 0
možnosti
VM

Atka01

8. 2. 2010 10:13
nejsou normální

viděla jsem ten pořad a jediné co mě napadlo - týrání dětí, strašné, ale proč to dělají?? To už nevědí, jak ze zabedněných ženských vytáhnout peníze, tak je získávají takto. Je to otřesné.

0 0
možnosti
K

katango

8. 2. 2010 9:16
Hlavně,že si to užijou ty samice domácího skotu matky.

Každá si chce užívat porod,každá taková si chce užívat mateřství,ale zájem dětí a péče o ně se vytratily kamsi stranou.Metoda,se kterou tu vedoucí dámu seznámila nějaká ruská porodní asistentka ! Spíš týrání dětí v přímém přenosu.Pokud dítěti chtějí poskytnout rozvoj psychiky,bylo by lepší,aby s ním byly co nejvíc v tělesném kontaktu a ne aby s nima točily nad hlavou držíce je za nožičky.Jsem vystudovaný pediatr a dětský psychiatr a z těch záběrů se mi chtělo zvracet,popřípadě popadnout potěh a tu svoloč vypráskat do |Ruska za tou porodní asistentkou.

0 0
možnosti
G

gumidos

8. 2. 2010 9:11
Stačilo mi slyšet

to "radostné výskání a žvatlání dětí" které tzv. "létaly" - rozuměj tedy pouze pláč, který jsem tam slyšel. Mám 4 leté a 10 měsíční takže jaksi posoudím, co se dětem líbí a co ne. Podle mě výchova spočívá v tom, naučit se respektovat co dítě cítí a chce a co se mu nelíbí a ne ho násilím nutit do aktivit, které jsou extrémní a nikým a ničím neprověřené.

0 0
možnosti
S

snaduzdost

8. 2. 2010 9:06
Létání dětí? Proboha!

Doufám, že už dneska tam vlítne nějaká  inspekce a licenci pro tu  zvrhlost jim odebere.   Jsou to zamindrákovaný praštěný ženský.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1287x
lektor efektivní výchovy, student UTB Zlín s mezerami v pravopisu, maminka, 172cm, 50kg :-)www.zaharowska.cz

Seznam rubrik