Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Lafinta

8. 2. 2010 8:34
móda

Je to další druh módy matek na mateřské, které se chtějí cítit "in" ! V době, kdy moje dcera byla kojenec, bylo v módě plavání kojenců (třeba to je ještě i dnes). Také jsem se nechala zmasírovat do té míry, že jsem o kurzu plavání uvažovala..... Pak jsem se nějak probrala a na žádný kurz plavání s dcerou jsem nechodila, protože dcerka neměla v kojeneckém věku ráda pobyt ve vodě. S odstupem doby nevidím rozdíl mezi dětmi, které jako kojenci "plavaly" a těmi dětmi, které byly na suchu.

Takže toto je jen další módní výstřelek Rv

0 0
možnosti
MB

buxus

8. 2. 2010 8:12
Děti už mám odrostlé, ale tohle mne dostalo

Obávám se, že mezi námi žije dost lidí, kteří neumí používat vlastní rozum. Nepochopím, jak se některé maminky nechají zblbnout nějakou nekvalifikovanou cvičitelkou a provádějí s dětmi cvičení, které pediatři označují za hazard se zdravím. Jistěže - ne vždy lze považovat názor lékařů za písmo svaté, ale tady by měl právě zafungovat vlastní rozum, což u dotyčných maminek je asi nesplnitelné přání.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1287x
lektor efektivní výchovy, student UTB Zlín s mezerami v pravopisu, maminka, 172cm, 50kg :-)www.zaharowska.cz

Seznam rubrik